zondag 22 juli 2012

Gekke woordjes en onduidelijke cijfers overtypen???

Lieve allemaal,

Onderstaand bericht heb ik al eens gepubliceerd maar ik wil er toch nog een keer de aandacht op vestigen. Gewoon omdat het zo handig en prettig is!

wat is het leuk om alle berichten te lezen die op de verschillende blogs geplaatst worden! Echt superleuk hoe iedereen zijn eigengemaakte dingen en eigen ervaringen etaleert.

Ik vind het echt leuk om daarop te reageren.

Maarrrrr..... wat ik niet zo leuk vind is om die gekke woorden en onduidelijke cijfers te moeten overtypen. Ik ben toch geen robot???

Dit kan anders!!!

Mocht je het jouw lezers makkelijk maken om te reageren op jouw berichtjes dan kun je de woordverificatie uitzetten.

Hoe???

Als je op jouw blog bent dan klik je rechtsboven op "Ontwerp". Vervolgens ga je links onder naar "Instellingen". Dan klik je op "Berichten en reacties" en dan zie je "Woordverificatie weergeven" staan. Je veranderd "Ja" naar "Nee" en voila, het is klaar!

Wat zal het een heerlijkheid zijn als alle bloggers dat nou eens deden, dat maakt het reageren nóg leuker!!!

15 opmerkingen:

my way of living zei

Ja je heb helemaal gelijk.
Vind het ook vervelend.
Je moet goed kijken en dan zie je het soms nog niet en dan doe je het fout.

gr. Anita

Rianne van der Waals zei

Bedankt voor de tip!!!!! Ik heb het ook gedaan, moet nu goed gaan :-)

MissRianne zei

Wat irritant is dat he?? Ik heb het ook even veranderd... Vind het inderdaad erg vervelend!
Bedankt voor de tip!

Liefs Rianne

Riri zei

mee eens! :-) heb 't ook al 'n tijdje niet meer! moest soms 3x refreshen om een enigzins leesbaar exemplaar tegen te komen... goed bezig dus! groetjes riri

Christel zei

Je hebt helemaal gelijk maar ik nam de moeite niet om uit te zoeken hoe het uit moest... dankzij jou ga ik het regelen!

Dinaz ♥ zei

Super! Heb het al een hele tijd geleden ook uit gezet...
Ik zit inderdaad ook heel vaak de stuntelen om de goede letters te kunnen lezen...:o) Groetjes Dinaz ♥

Altyd Wolkom zei

Wist je dat ik me er niet eens bewust van was dat dat ook bij mijn blog het geval was. Ik dacht dat je juist iets moest instellen om het aan te krijgen en niet dat je het uit moest zetten. Bleek dat bij mijn blog het ook aan stond. Ik heb het snel uitgezet, ik vind het namelijk ook erg vervelend. Dank je voor de tip.

Groetjes Anja

Maddy zei

Ik had ook sinds kort pas ontdekt dat je het zelf uit moest zetten! Heel vervelend inderdaad, je wilt spontaan ergens op reageren, zit je met die gekke cijfers en letters te klooien:-)! Denk inderdaad dat de meeste mensen zich er niet van bewust zijn dat het gewoon automatisch aanstaat, was ik eerst ook niet, dusss altijd goed dat je het even aankaart!! Grtzz..Maddy

Blomkje en Wenje zei

Ik vind het ook errug irritant....goed dat je er weer even op wijst.

Groetjes, Pietrik

Maaks-Els zei

Fijn!! ik vind dat ook erg onhandig en heb 't bij mezelf ook al tijden uit gezet!

J@nnie zei

Je hebt helemaal gelijk. Heb het gelijk uitgezet. Dank je wel voor de tip.

Arja van Garderen fotografie en styling zei

hahah ik ken het,..heel irritant had het eerst zelf ook aanstaan tot mijn zus het ff voor me veranderde..:).
Goede tip!
Groetjes Arja

MeMaree zei

Ah! Dank je! Ik kijk voor het eerst op je blog, maar ik vind het ook altijd jammer (hoewel ik er nog nooit bij mezelf naar gekeken heb... en wat blijkt: ik heb het zelf ook op mijn blog) Nu dus veranderd. Ik ga hier weer verder neuzen. Het ziet er leuk uit!

Vera de Gries zei

Ik wist niet hoe ik het moest veranderen, bedankt dus voor de uitleg!

Marjolein zei

Dank voor de tip! Ik ga eens kijken of ik dat kan veranderen. /met jouw uitleg gaat dat vast goed komen.
Groetjes, Marjolein