zondag 19 januari 2014

Gewoon maar proberen

Ik wilde het al een tijdje; zelf kaarsen maken.

Natuurlijk wel low budget dus ik ben eerst kaarsvet gaan sparen. De kinderen hebben eens een paar dompelkaarsen gemaakt die eigenlijk te dun waren dus daarvan kon ik de lonten hergebruiken. Stompkaarsen zijn ook ideaal; daar blijft altijd wel wat van over.

collage kaarsen maken kaars    kaarsen maken kaars resultaat  

kaarsen maken kaars resultaat2

Het viel me mee hoe lang het duurde voordat de kaarsen gestold waren, binnen een dag kon ik ze al uit de vormpjes halen. De volgende dag ben ik aan het pimpen gegaan. Ik gebruikte repen t-shirtstof voor de paarse kaarsen.

Gezellig zo!

collage kaars pimpen   1390137591801

9 opmerkingen:

creama zei

Leuk, de kleurtjes zijn ook mooi geworden!

merula zei

leuk zo!

Angélique zei

Dat heb je heel leuk gedaan zo!

Jeanine zei

Heel mooi!

Groetjes,
Jeanine

Anoniem zei

ohoooooo dat heb je prachtig gemaakt ♥

swiid-swiet zei

Heel erg leuk geworden zo!
Vind die bakvormpjes zo ook mooi.

MeMaree zei

Leuk zeg! Ik ben het ook van plan, heb voor sinterklaas lont gekregen... Maar ik moet nog even moed verzamelen ;-)

MeMaree zei

Leuk zeg! Ik ben het ook van plan, heb voor sinterklaas lont gekregen... Maar ik moet nog even moed verzamelen ;-)

Jolanda zei

Leuk hé!