woensdag 19 december 2012

Over de transformatie van een kaboutertje naar een kerstmanneke

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige bericht. Super!


Een dikke maand geleden won ik bij MariekUniek dit leuke kabouterkoppie. Toen had ik al een beetje het idee om 'm in de kerstkrans te gebruiken. En zo geschiedde.

 

De baard en snor maakte ik van vulsel. Ik zette het met kleine steekjes vast.
De schaapjes zijn door oma en dochter gemaakt van papier en watjes.

Deze krans is heel simpel. Ik heb een grote strokrans voor op de voordeur maar op de één of andere manier heb ik dit jaar geen zin om met dennengroen aan de slag te gaan. Ik zit er niet mee hoor, kerstsfeer genoeg in huis!

DSCN1297

7 opmerkingen:

Een huis in de straat zei

Gezellig, zo'n krans.

Linda zei

Wat een leuke metamorphose, mooi kransje geworden,groetjes Linda

Anoniem zei

wat enorm leuk zeg, mooi gemaakt

lieve groet jenneke

Altyd Wolkom zei

Mooi en ingetogen hoort hoort ook bij kerst vind ik. En volgens mij past hij heel mooi bij je houten kerstboom. En daarbij, je hebt al zo'n mooi groen gehaakt kleed.

Groetjes Anja

Christel zei

Leuk gedaan!

Elke / lovelie-nl.blogspot.nl/ zei

Gezellig!

Dinaz ♥ zei

Wat leuk!!!
Goed idee zeg!

Fijne dagen! Dinaz ♥