vrijdag 14 december 2012

Bestemming bereikt!

Enkele weken geleden hield ik een Pay It Forward actie.
De dames mochten doorgeven wat hun favoriete kleuren en hobby’s waren. Lise (Fruit with a Mustache )
gaf door dat ze van Alice in Wonderland houdt en dat haar favoriete kleuren blauw en paars zijn.
Ik maakte voor haar een  paar Alice in Wonderland haarclipjes en een banner.

De figuurtjes vond ik op internet, ik printte het op transferpapier, dat streek ik op een katoentje en de naaimachine deed de rest. De afbeeldingen voor de clipjes heb ik aan de randen op vilt geplakt en gevuld. Het strikje maakt het af.

DSCN1245

DSCN1185DSCN1186DSCN1187DSCN1188

In de envelop voor Tamara ( another day in the kitchen) zat iets rozigs, omdat dat haar favoriete kleur is. Ik zou eerst iets voor kerst maken maar ik vond dit leuker voor haar: een memoslinger met gehaakte bloemen en gepimpte knijpers. Ook nog een zakje geluk (sommigen kunnen dat soms wel even gebruiken) en een hartje gevuld met heerlijke lavendel.

DSCN1246DSCN1247DSCN1248

Dan is nu Vera (Geniet van ieder moment) aan de beurt.

Dit is wat zij mij doorgaf:
“rood mijn favoriete kleur is, in combinatie met grijs en zwart.
Verder vind ik hartjes, uiltjes en lieveheersbeestjes erg leuk.
postcrossing, haken, tekenen/schilderen, lezen, wandelen (ben gek op de natuur!)”
Ik maakte voor haar van Zpagetti (of textielgaren XXL) een ster, een hartje van vilt en een hartje van klei.

DSCN1228DSCN1229DSCN1230

Als laatste maakte ik iets voor H. (Prutzels) in neutrale, zachte kleuren.
Drie gehaakte kerstklokjes, een kransje van gips en een hanger met engeltje. Allemaal voorzien van heel veel oude knoopjes. Deze dame woont niet zo ver bij mij vandaan. Ze heeft zelfs al eens een aantal boomstammetjes bij mijn voordeur gezet! Daarom kon ze de cadeautjes zelf in ontvangst nemen.

DSCN1219   DSCN1220
DSCN1223  DSCN1224

Rianne (Rianne van der Waals) heeft de “Eigenlijk geen PIF” envelop reeds ontvangen.

En zo zijn daar 5 heel verschillende vrouwen, allemaal met een hartstikke leuk blog, blij gemaakt met een zelfgemaakt cadeautje van Maaksels en Meer. Verblijd ze eens met een virtueel bezoekje!

13 opmerkingen:

Miss Mustache zei

en ik ben suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper blij met mijn cadeautjes :) alleen voor die speldjes zal ik terug lang haar moeten kweken XD

Dtb zei

Ook ik ben ontzettend blij met mijn gifts!!!!!

Unknown zei

Oh wat leuk! vooral de hartjes vind ik leuk. Mooie dingen gemaakt!

Anoniem zei

dat is juist helemaal gaaf, 5 zo verschillende dames...en wat een mooie dingen heb je gemaakt zeg ♥♥ ( en wat snel!!!!!!!!)

lieve groet jenneke

Rianne van der Waals zei

Ziet er allemaal leuk uit Nicole en ook ik ben superblij met mijn mooie hangers voor kerst :-)

Tinie zei

Prachtige dingen heb je gemaakt. Leuk hoor, groetjes Tinie

Doortje Dartel zei

Leuke dingen heb je weer gemaakt.

Punky Wunky zei

Leuke dingen heb je gemaakt. Vooral die knopen krans is super. Goed idee!

Blomkje en Wenje zei

Wat leuk! Ik ben helemaal verliefd op die kerstklokjes...

Fijn weekend

Groetjes, Pietrik

Koe & ko zei

Wat heb je een prachtige dingen gemaakt, de 5 dames zullen er zeker happy mee zijn.

Janina - Elke dag zaterdag zei

Wow, wat heb jij iedereen verwend, heel leuk! Lief van jou!

Unknown zei

Wat slim om voorkeuren te vragen, ik had één deelnemer zonder blog en ja dan is het wel gissen he. Maar eh, heb je mijn mail gehad? zit al klaar met de guts namelijk :P?!

HS zei

o wat heb jij een prachtig werk gemaakt van je PIF actie; geweldig mooi allemaal! Ik ben Super blij met jou kadootjes en bezoek aan mij!