maandag 1 oktober 2012

Stempelen op stof

Dochterlief is soms modeontwerpster.
Ze heeft een paspopje waar een aantal stofjes en lintjes bij zitten. Maar afwisseling is broodnodig om de creatieviteit te waarborgen dus ik stempelde een paar witte katoentjes vol met stempels van Eline's huis. 
De barbie moest gelijk een nieuwe creatie aan.

Eén stofje vond madam wat ouderwets. Pfffft, daar doe je dan je best voor, haha! 
Nou, ik vond het stofje reuze geschikt om weer een paar huisjes te naaien die vol gingen met lavendel. 
Leuk toch?!




4 opmerkingen:

Rosanne zei

Wat je toch allemaal met stempels kunt doen he, zo leuk!!

Busje vol bijou zei

leuk gedaan!!X

Altyd Wolkom zei

Heerlijk die meiden die de creativiteit van hun moeders overnemen. Die van mij kan er ook wat van. Je geurzakjes zijn ook erg leuk geworden. Jammer dat ik ze niet kan ruiken door de computer.

Groetjes Anja

Anja Leijten zei

Mijn zus breide vroeger creaties voor mn barbies.
Heb ze allemaal nog, heel leuk om nog te hebben.
Je geurhuisjes zijn ook erg leuk geworden.

Groetjes anja