woensdag 19 september 2012

Winterse hangers

Eigenlijk recykleer ik ook. Alleen worden de kledingstukken geen kledingstukken maar gebruik ik de stoffen om er gezellige dingen mee te maken. Zoals van een prachtige wollen trui die mij al jaren niet meer past en dus al jaren in de mand ligt om er ooit nog “iets” mee te doen.

Nu de herfst in aantocht is en de regen uit de hemel valt (okeeee soms schijnt de zon ook nog) en de gordijnen ‘s avonds dicht gaan, kom ik al een beetje in de winterstemming. Dus ik maakte een gezellig setje om (zoals ik dat doe) aan de grenen kast te hangen.

De kast is fantastisch en past zich aan ieder interieur aan. Gekocht voor 25 euro en laten restaureren voor 625 euro. Hihi, ik had de verkoper wijs gemaakt dat er actieve houtworm in zat. Ach, hij moest er toch af want dat ding was eigenlijk van zijn ex die de kast dus niet op waarde schatte en gewoon aan zijn (of is het een haar) lot heeft overgelaten.

De kast vind het volgens mij wel heel leuk om versierd te worden met al mijn maaksels. Aan de sleutels en de mooie porseleinen knoppen kan ik heel veel dingen hangen, om er daarna fijn naar te kunnen kijken.




Op het huisje borduurde ik hartjes en op het hartje borduurde ik een huisje.
 
DSCN0810            DSCN0809

Simpel.
En ze blijven lekker hier in huis.
Ons kast stel.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

wowwww in elke geval had je de kast voor een prikki, alleen het renoveren dat kost ietsie meer, maar ik kan al zien dat deze het waard is, wat een plaatje, en de mooiste "kast stel"hangt er bij jou aan, i love it
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

Prutselz zei

O ze zijn heel leuk! Mooie kast ook

Elizabeth zei

wat leuk zeg. Ziet er schattig uit. Grappig dat je uit `niets`nog iets kunt maken he? Jou lukt het in ieder geval.