donderdag 19 juli 2012

Ketting van oude knopen

Gemaakt voor een speciaal iemand; mijn vroegere oppas. Zij was 12 en ik was heel erg klein. Ze woonde bij ons in de straat en was er altijd. Ze is zelfs een keer mee op vakantie geweest. Haar ouders en mijn ouders waren vrienden.

Nu woont ze al een hele tijd in Duitsland dus we zie elkaar sporadisch. Via FB zijn we weer in contact gekomen met elkaar. Heel erg leuk! Ze is moeder van 3 grote kinderen, gescheiden maar nu weer hevig “in luf”. Zo erg zelfs dat het duo trouwplannen heeft. Iets heel fijns in een niet zo’n fijne tijd: haar aanstaande heeft kanker en wordt daarvoor behandeld.

Ik gun haar alle geluk van de wereld! En deze ketting natuurlijk. Lekker neutraal, kan overal bij. Als hart-onder-de-riem.
Steun op afstand, zullen we maar zeggen. Ik hoop oprecht dat ze ‘m heel mooi vindt!


DSCN0404












Ran….. voor jou! 


Natuurlijk krijgt ze de ketting in een mooi verpakte envelop. Ik heb niet voor niks een aantal washi tapejes ingeslagen!
Zooooo leuk! En niet duur! Ik kocht ze bij de HEMA (wie niet?) en bij EEN NIEUW AVONTUUR. Superwebshop!

DSCN0395

4 opmerkingen:

Rianne van der Waals zei

Wat een naar verhaal over de liefde van je oude oppas! Leuk dat je dat voor haar gemaakt hebt, zal ze vast fijn vinden.
Lieve groet, Rianne

Riri zei

Nou, daar zal ze erg blij mee zijn denk ik! Mooie ketting zeg... Het is altijd goed om te weten dat er mensen in je omgeving zijn die je steunen, ook al wonen ze niet om de hoek!

Anoniem zei

naaaaaaaaaah moet gelijk aan mijn kado van afgelopen moederdag denken, een lint met knoopjes van mijn oudste meiskse, hij is eergisteren helemaal geknapt....de knoopjes bewaar ik zodat ik ze ook nog eens kan gebruiken, wat een prachtige ketting, wat zal ze daar blij mee zijn,
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl

Altyd Wolkom zei

Wat leuk dat je haar weer hebt teruggevonden. Ik zit zelf wel niet op facebook, maar ik vind het wel leuk om zo af en toe eens wat namen van vroeger in te toetsen. Ik denk dat ze heel blij gaat worden van deze ketting. Hij is prachtig.

Groetjes Anja