zaterdag 14 juli 2012

Een fijne envelop met inhoud!

Ik heb meegedaan met de Holiday give away van Een huis in de straat.  Sarah geeft elke week van de vakantie een leuk pakketje weg en ik heb nu de eerste ontvangen! Hoe leuk is dat? Nouww heel leuk! Kijk maar even mee…














Het begon al met een prachtige zelfgemaakte envelop, gemaakt van een wegenkaart (nu weet ik de weg rondom Brussel feilloos!)

DSCN0386

Een prachtige, bijpassende kaart. Bij deze give away wilde Sarah van ons weten wat onze droom is die we nog eens wilde waarmaken. Ik zei dat ik zo graag nog eens met man en kids naar een warm en veilig oord wilde vertrekken maar of ik dat durf…. Klik op de foto zodat je kunt zien waarom het zo toepasselijk is.

DSCN0387

Deze kaartjes heb ik boven de spiegel in de hal gehangen

DSCN0388

De jongste is 5 en smult nog van dit soort boekjes.

DSCN0389

Die oorbellen zijn pure nostalgie. Ik had ze ook toen ik een tiener was. Deze gaan in mijn sieradenkistje om zo af en toe nog eens te bekijken.

Sarah geeft deze week weer een pakketje weg. Kijk snel op haar blog!
Dank je wel Sarah!

6 opmerkingen:

Maaks-Els zei

Wow, jij boft!! Erg leuk gedaan door Sarah!

Anoniem zei

oww het pakket is bij je binnen, ik had gezien dat je had gewonnen, van harte gefelies!!
en wat een leuk pakket, die enveloppe is ook erg origineel....tja alles eigenlijk
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

Riri zei

Haha! Hoe leuk! Gefeliciteerd hoor. Fijn 'dromerig' weekend...
Groetjes Riri

Linda zei

O, wat leuk en die oorbellen had ik vroeger ook, grappig!!

Blomkje en Wenje zei

Wat een superleuk pakketje! En die oorbellen....ik had ze ook!!
Dat heeft ze mooi gedaan.

Fijne zaterdag!

Groetjes, Pietrik

Een huis in de straat zei

Oh, ik had het zelf niet eens door, van dat kaartje. Ik had er gewoon eentje genomen. Haha, wat een toeval. Grappig om al die dingen bij jou in huis te zien hangen.