vrijdag 8 juni 2012

Stil???

Mijn laatste post is alweer van even geleden.
Het lijkt alsof ik stil sta maar niks is minder waar.
Ik ben met een project bezig waar ik nog even niks over ga zeggen (na dinsdag wel) maar waar ik wel heel creatieverig en druk mee ben.
De kids zijn achter elkaar jarig geweest.

Imke is 10 geworden.
En Joran 5!

Daarnaast ligt er nog een haakwerkje voor Joran. Hij vroeg mij of ik Toad (Mario bros.) wilde maken. Dit soort dingen gaan tussendoor dus het duurt nog even voordat die klaar is.

Zo. Dan zijn jullie weer even op de hoogte!

3 opmerkingen:

Een huis in de straat zei

Proficiat voor de jarigen! Die gingen even voor hè.

petra zei

`Hiep-hiep-hoera voor Imke en Joran! en succes met je project!

Rosanne zei

Gefeliciteerd met de kids! En ik ben benieuwt naar je project!
Groetjes Rosanne