donderdag 28 juni 2012

Ruilen met Rianne

Op verschillende blogs lees ik dat er volop gegudst wordt maar ik heb al zoveel hobbyspullen in huis dat ik dat maar even laat.
Rianne bood op haar blog een groot aantal zelfgemaakte stempels aan.  Die wilde ze wel ruilen. En laat in haar wensenlijstje nou net een gehaakte bloemenketting staan die ik met plezier voor haar wil haken!
De stempels heb ik inmiddels in huis, ze zijn super!



Op de bloemenslinger moet Rianne nog even wachten. De bolletjes katoen ( in Rianne's favo kleuren) zijn inmiddels in huis.
Voordat ik (met mijn zere keeltje, lekker op de bank) aan het haken ga, heb ik zonet eerst even een paar labels gemaakt met haar/mijn stempels. Wachten is dan onmogelijk, kennen jullie dat?


12 opmerkingen:

Rianne van der Waals zei

Super, ben blij dat ze goed aangekomen zijn :-) Leuk gedaan die labels, ziet er vrolijk uit!

Wacht met spanning op de slinger ;-) Rustig aan hoor, geen haast!

Rianne van der Waals zei

Beterschap!!!

Maddy zei

Wat een leuke ruil, mooie stempels heb je gekregen! Beterschap!

Een huis in de straat zei

Dat ken ik ook hoor, niet kunnen wachten. Leuke stempels!

Unknown zei

Wozes dat zijn er nogal wat! Dar heb je meer aan dan die swap met mij haha! Enneh, zo'n gutssetje neemt niet zo veel ruimte in hoor :P

Unknown zei

En beterschap natuurlijk!

Maaks-Els zei

Wow wat gaaf al die stempels! Ik ben ook al door zo'n virus gepakt.... Beterschap! Ben benieuwd naar je ketting.

Altyd Wolkom zei

Ik ben het maken van stempelen inderdaad ook al een paar keer tegen gekomen. Ziet er erg leuk uit, maar ik ga me ook eerst even richten op alles wat nog ligt te wachten. Maar dan is zo'n ruil wel perfect. Het resultaat ziet er heel mooi uit.

Groetjes Anja

Rosanne zei

Wat leuk dat je geruilt hebt! Hele leuke stempels!

Christel zei

wauw, wat een gave ruil!

Lief en Mooi zei

Ik ben helemaal weg van die stempels. Mijn dochter wil ze gaan proberen te maken. Leuk gebruikt. Oh ja goed dat bericht over woordverificatie, heb hem ook in mijn sidebalk gezet. Werkt zo storend als je een reactie wil plaatsen.

HS zei

Wouw gafe stempels!!!