zondag 6 mei 2012

Weggevertje – Give away


Wat kun je winnen?

Een gezellig pakketje met:

- een setje knopen (6x5)
- 2 zinken hartjes
+ door mij gemaakt:
- 5 luxe memoknijpers op een label
- een decoratie van klei met een gehaakt randje
- 3 zeepjes met rijggat van Savon de Provence
- een etuitje van vilt met daarin een badbruistablet

cc4e44ed-0e15-49cc-b565-44e10ccada25wallpaper

2e giveaway 007        2e giveaway 002 

                    2e giveaway 008

Bij 40 volgers gaat ie d’r uit!

wat moet je doen?
- volger zijn/worden van mijn blog en in een reactie aangeven dat je mee wilt doen.
Zo simpel is het.
En het wordt natuurlijk enorm gewaardeerd als je deze actie ook even kenbaar maakt op jouw eigen blog!

27 opmerkingen:

Busje vol bijou zei

Dat ziet er heeeel goed uit en slim om het zo te doen(ik missc.ook wel....)Mag ik ook mee doen?X

Lief en Mooi zei

Wat een leuk pakketje! ik doe heel graag mee! groetjes Talitha

Christel zei

Slim idee, maar wat moet ik weggeven dan, dat vindt ik nog zo lastig..
Maar ik wil graag bij je meedoen!

groetjes
Christel

Rosanne zei

Wat leuk!! Ik doe graag mee met je give away! Groetjes Rosanne

Altyd Wolkom zei

Alweer zo'n leuke give away. Ik doe graag weer mee. En super dat het zo lekker gaat met de volgers. Ik mag altijd graag je stukjes lezen en krijg er weer veel nieuwe ideeen door. Lekker zo door gaan dus.

Groetjes Anja

wina zei

ooohh weer zo'n goed idee super. en een erg leuk pakket
groetjes wina

PIETA zei

Wat een leuk pakketje
Ik doe graag mee hoor.

Fijne week

Liefs Pieta

Dreamstuff zei

Leuk pakket! Ik maak graag een kans en zal reclame voor je maken op mijn blog.

astridh zei

Graag doe ik mee met de aktie. Wat een mooi kado!

Hartelijke groet, Astridh

Busje vol bijou zei

zal ook ff linkje plaatsen ;)

Anja Leijten zei

Ik doe ook graag mee voor de give away. Ik plaats een een link op mn blog!! Erg leuk, groetjes anja

Dave, Kirsti en Noah zei

ik doe graag mee. Het ziet er prachtig uit. En ik word natuurlijk een volger

gr
Kirsti

MissRianne zei

Wat een leuke give away! Ik waag graag een gokje. Zet een link op mijn eigen blog en wordt volger :) En nu maar hopen... :)

inga zei

Also I would like sign up for these super candy.
hugs
Gerda

Kaatjekraal zei

Wat ziet dat er leuk uit, ik doe graag mee hoor!
Groetjes Klaske

MissRianne zei

Je zit op 37 volgers... Nog maar 3! :) Spannend.. Van de bloemen heb ik uiteraard een patroontje. Zag dat jij al meerdere bloemetjes gehaakt hebt... Leuk! :) In oktober ga ik de bloemen weer proberen te verkopen voor Pink Ribbon. Dit jaar uiteraard in combinatie met wat nieuwe leuke dingen. Dat levert al met al toch een leuk bedrag op voor deze stichting! Ik zal begin volgende week wat tijd maken om het patroon digitaal te maken. Weekend zit al een beetje vol gepland! Wanneer je wil vermelden hoe je aan het patroon komt en een beetje reclame voor me wil maken zal ik zien wat ik voor je kan doen. :)
Groetjes!

Maaike zei

Hoi! Ik ben je volgende volger! Leuke blog heb je!
En ik doe graag mee met je leuke give-away!
(en hou mijn blogje maar in de gaten voor de volgende give away!)
Groetjes, Maaike (frisse rommel)

Kat zei

Hey via een andere creatieve blog kom ik op die van jouw terecht en wat ben ik blij dat ik deze blog tegen kom!!

Ik word dan ook meteen je 39 ste volger... Op naar de 40.

Ik wil je graag laten weten dat ik de lay out van je blog zelf ook fantastisch vind

Ik doe met veel plezier mee aan je give away! ;-)

hipinholland zei

ah........jammer dat ik je al volg, anders.was ik de 40e en....ging ie er nu uit, je give-away!! Maar ik doe graag mee hoor! Zoveel moois wil ik wel winnen! Ik ga je vanavond even linken op mijn blog!!!!
groetjes christel

hipinholland zei

ah........jammer dat ik je al volg, anders.was ik de 40e en....ging ie er nu uit, je give-away!! Maar ik doe graag mee hoor! Zoveel moois wil ik wel winnen! Ik ga je vanavond even linken op mijn blog!!!!
groetjes christel

Unknown zei

Nog ééntje... Dus ik ben nog op tijd! Jij bent er ook druk mee geweest, leuk, ben benieuwd!

What's in a day zei

Joepie volger nummer 40, ik denk voor moederdag kun jij iemand blij maken...wat maak je leuke dingen, ik kom via, via bij je binnen vallen.
Ik ga je natuurlijk volgen en de give-away...daar maak je iemand vast heel gelukkig mee, ik duim een beetje voor mezelf, maar als hekkensluiter gun ik hem ook aan een ander hoor.
Je bent welkom op mijn blog als je zin hebt.

Lieve groet,
♥Eefie

What's in a day zei

Oeps Ik hoop nu dat mijn reactie erop staat, ik klikt erg snel:)

♥Eefie

Maaks-Els zei

Hoi! Ik heb de afgelopen week zoveel achter de naaimachine gezeten dat ik e.e.a. gemist heb op Blogspot. Als het kan doe ik graag nog mee met de give-away. Ik zet een linkje op mijn blog.
Liefs Els

swiid-swiet zei

Toch op de valreep nog even een reactie van mij.
Dit is zo'n leuke give away dat ik graag nog mee wil doen als dat kan.
Groetjes Ymie

Nadiake zei

dit is zo een leuke give -away, ik ben je volger en een linkje staat er ook! spannend!

HS zei

Leuk! Natuurlijk heb je er een volger bij!