maandag 2 april 2012

Uitslag Give away!

Zooo hee dat is razendsnel gegaan; de 20e volger is een feit!

Leuk dat jullie meededen aan mijn allereerste give away en een speciaal welkom voor de nieuwe volgers!

Zonet heeft dochterlief 6 briefjes van de liefhebbers van de parelmoerkleurige armband in een bakje gedaan.

Even husselen, nog even husselen want het moet wel eerlijk zijn, he mam? En dan eentje pakken... spannend!

 
Hee Karin ( de Merle), jij bent de winnaar van de witte/parelmoer armband, gefeliciteerd! Mail je me nog even je adres?
Dan... de zwarte armband. Daar waren 2 briefjes voor geschreven dus...

50% kans!
 Zie je het Kiek? De zwarte armband gaat naar jou! Wil ook jij me even mailen waar het naar toe kan?
Wat betreft de bruine armband... dat was makkelijk. Er was namelijk één iemand die die graag wilde hebben; Christel van Hout en Draad! Ook zou ik graag jouw adres willen hebben zodat het pakje jouw kant op kan.

 Op naar de volgende Give away!
Liefs, Nicole

7 opmerkingen:

De Merle zei

Wow, wat geweldig leuk dat ik je superknoopjesarmband heb gewonnen!!
Dank je wel hoor. Ik mail je gauw mijn adres.
Groetjes,
Karin

Dreamstuff zei

Winnaars, gefeliciteerd!

Kiek zei

Joehoe de zwarte gewonnen.
Hoe leuk is dat?! Bedankt, ik stuur mijn adres.

Groetjes Kiek

Christel zei

Helemaal te gek dat de anderen de bruine niet wilden En vooral dat ik 'm nu krijg! Dank je wel!
Ik stuur je mijn gegevens!

Nicole zei

Gefeliciteerd allemaal en veel plezier met de armbandjes! En voor de anderen; jammer, de volgende keer meer geluk?!

Een huis in de straat zei

Proficiat voor de winnaars!
Ik ben op je blog gekomen via emmel.
Je maakt leuke dingen.

Janina - Elke dag zaterdag zei

Wat een mooie armbandjes! Maar, helaas ik ben te laat.... Ik heb zelf laatst ook knopenarmbandjes gemaakt, leuk om te doen he! Enne, ik ga je vanaf nu volgen hoor! Groetjes en een fijne dag!