dinsdag 28 februari 2012

Slaapzakjes voor de knuffels van de kids

Jongste vroeg of ik een slaapzak voor zijn Poesie wilde maken. En ik ben helemaal niet goed op de naaimachine!
Nou goed, ik dus begonnen met een stoffen servet die ik eens bij een paar placemats gekregen heb. Het is een soort linnenachtige stof. Zoonlief wilde er ook een kussentje in... aaaarch! Ik heb totaal geen ruimtelijk inzicht en wiskundig gevoel dus ik heb het een paar keer moeten uithalen.
Maar... het is redelijk gelukt, Poesie past er in iedergeval in.



 
Tsja en toe wilde dochterlief er ook eentje. Voor haar Pinkie. Dus moeders weer aan de slag...
Pinkie heeft een hartjesknuffeltje van vilt gekregen en ook de letters op de slaapzakjes zijn van vilt.

En hieronder liggen ze gezellig naast elkaar. De oplettende kijker heeft al gezien dat de slaapzak van Poesie er een blauw-wit geruit lintje bij heeft gekregen want dat vond ik wel zo gezellig staan.


Welterusten Poesie en Pinkie, ga maar lekker dromen in jullie nieuwe slaapzakken!





2 opmerkingen:

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

dacht ik al...mislukt, net een reaktie gegeven maar ging iets mis...even overnieuw dus!

Ik begrijp je precies, ik ben ook zo'n kliuns met rekenen en maten...en met mijn naaimachine ben ik ook al geen maatjes...hihi.
De slaapzakjes zijn echt super superleuk!! Jouw kiddies boffen maar met zo'n lieve mama!!
Lieve groet, Hilde

Nicole zei

OOOOH wat lief Hilde, ik krijg er rode wangen van!
Dank je wel!